FlamanArt

 

 

Start          Informatie          Ervaringsgebieden          Praktijkvoorbeelden     FlamanArt      Contact


 

 

Flaman k De praktijk

 

  

Ministerie Rijkswaterstaat.

 

In opdracht van het Ministerie hebben we een campagne ontwikkeld om bestuurders en ambtenaren bewust te maken van de gevolgen van het nieuwe beleid voor de waterhuishouding

 

 


 

Serie documentaires Regionale en Landelijke Omroep

 

"Het eeuwige weekend" is een zesdelige documentaireserie over drankgebruik bij 55-plussers. Deze serie wordt uitgezonden door verschillende regionale omroepen en er is een speciale compilatie voor omroep MAX.

 

 

 


 

Porsche

 

Voor Porsche hebben we een opvallende poster campagne ontwikkeld. De poster met als tekst "17 juni vaderdag" is verschillende malen bekroond.

 

 


 

Gemeente Eindhoven

 

We hebben de campagne "Volop Leven" ontwikkeld waarin Eindhoven wordt gepositioneerd als een dynamische stad waar veel te beleven is. De campagne is gerelateerd aan evenementen en andere aantrekkelijke aspecten.

 

           


 

Spirulina

 

Het voedingssupplement Spirulina was terechtgekomen in de sfeer van de "dubieuze wonderproducten" die aangeboden worden in huis-aan-huisbladen.

Wij werden gevraagd een campagne te ontwikkelen die recht doet aan de kwaliteit van dit product.

 

           

 


 

Dr. Shift

 

DrShift.com is een human resources internetbedrijf voor IT-mensen op academisch en HBO-niveau. We verzorgden het gehele marketingcommunicatie traject. Van housestyle tot advertising.

 

       

 


 

Anderson Consulting

 

Andersen Consulting had in de maanden juni en juli een quick win campagne nodig om snel een aanzienlijk aantal jonge academici aan te trekken.

We ontwikkelden in opdracht van reclamebureau PMSvW / Young & Rubicam B.V. de actie "Ga eerst maar eens wat van onze wereld zien".  De actie genereerde meer dan 800 hoogwaardige CV's.

 

       

 

     

  


 

Gemeente 's Hertogenbosch

 

Met reclamebureau AGH ontwikkelden we de campagne " 's Hertogenbosch ontmoetings stad"

 

 

 


 

Essent

 

Voor Essent ontwikkelden we een communicatiestrategie met voorbeelden.

 

       

 


 

Philip Morris

 

In opdracht van PMSvW / Y&R hebben we (toen het nog mocht) een campagne ontwikkeld voor Philip Morris Light met als basis de schilderijen NY City Lights van Jean-Paul Marsman.

   

 

Webdesign door GUIDION Eindhoven Noord

Copyright 2008 - 2011 FlamanConsult & FlamanCopy  Eindhoven